Ammuu.com Keskustelupalsta
|
|||||||
| Rekisteröidy | FAQ | Käyttäjälista | Kalenteri | Etsi | Päivän viestit | Merkitse foorumit luetuiksi |
![]() |
|
|
Työkalut | Näyttöasetukset |
|
|
|||
|
|||
|
Olen lähiaikoina hankkimassa web-hotellin nettisivuja varten ja asiat ovat vielä suht uusia minulle. Saako webbihotellipakettiin lisäpalveluina näitä ja mitä ne maksavat:
- SSL salaus - kiinteä ip-osoite Lisäksi kiinnostaa tieto siitä, miten nopeasti asiakaspalvelu nykyään toimii ja pystyy reagoimaan kysymyksiin. Foorumin viesteissä on kerrottu asioiden käsittelyn ja viesteihin reagoinnin kestävän tuskastuttavan pitkään. |
|
|
|||
|
|||
|
Hei Timo,
Kiitos yhteydenotostasi! Oletko hankkimassa sivustoa yritykselle tai verkkokaupalle? SSL-suojaus tulisi ilmeisesti näiden käyttöön? Ammuu.com-tuotteisiin ei ikävä kyllä ole tällä hetkellä saatavilla SSL-suojausta. Greenhost-tuotteisiin palveluita on kuitenkin saatavilla. Lähetätkö minulle pienen tarvekartoituksen osoitteeseen juho.harmaa@ammuu.com niin keskustellaan mikä olisi sinun kannaltasi paras vaihtoehto. Asiakaspalvelumme vastaa toimistoaikoina kysymyksiin yleensä muutaman tunnin sisällä. Meillä oli aiemmin ongelmia asiakaspalvelun vasteaikojen kanssa, mistä olemme saaneet melkoisesti palautetta. Palautteesta on kuitenkin otettu oppia ja palvelu on nykyisin huomattavasti sujuvampaa. Hyvä että otit tämän asian esille! Ammuu.com:n webhotelleissahan on nykyisin 30 päivän tyytyväisyystakuu, sekä greenhostin yritystuotteissa 14 päivän. Lisätietoja Ammuun takuupalveluista saat osoitteesta http://www.ammuu.com/asiakkaana

Lineaarinen